Dönem sonunda yapılan Mesleki Yeterlilik Sınavından geçemeyenler için 2. bir akademi hakkı var mı?
İlk yazı ve cevaplar | Son mesaj Ecem Mine, 3 ay önce
-
Gön: eceo 3 ay önce
-
Gön: ttekeli 3 ay önce
-
Gön: Sedakorog... 3 ay önce
-
Gön: Ecem Mine 3 ay önce
- tüm yazıları göster
Akademideki staj (uygulama) okulu, ikametgahımıza uzak düşerse yol ücreti talep edebilir miyiz?
İlk yazı ve cevaplar | Son mesaj Bayram Ozer, 3 ay önce
-
Gön: dlk80 3 ay önce
-
Gön: cihanguze... 3 ay önce
-
Gön: ALEVKAYA 3 ay önce
-
Gön: Bayram Oz... 3 ay önce
- tüm yazıları göster
-
Gön: FATMA SAR... 3 ay önce
-
Gön: eyildirim 3 ay önce
-
Gön: Zafer KUR... 3 ay önce
-
Gön: Yase54 3 ay önce
-
Gön: mesut 3 ay önce
-
Gön: gulbahar 3 ay önce
-
Gön: M.Guher 3 ay önce
-
Gön: Kdsu4485 3 ay önce
32.351 TL ödeme alırken Yetim Aylığı veya Engelli Maaşı kesilir mi?
İlk yazı ve cevaplar | Son mesaj ogzcan24, 3 ay önce
-
Gön: EMEL 3 ay önce
-
Gön: samisolma... 3 ay önce
-
Gön: ilyaskahy... 3 ay önce
-
Gön: ogzcan24 3 ay önce
- tüm yazıları göster
-
Gön: miniko 3 ay önce
-
Gön: necerd75@... 3 ay önce
-
Gön: Merveg 3 ay önce
-
Gön: Ismail_19 3 ay önce
Atama sonrası 3 yıllık sözleşmeli süresinde Akademi eğitim notunun bir etkisi var mı?
İlk yazı ve cevaplar | Son mesaj Omer YASAR, 3 ay önce
- 33 Forum
- 1,379 Konular
- 2,752 Gönderiler
- 0 Çevrimiçi
- 3,656 Üyeler