Bildirimler
Tümünü temizle
Başka işte çalışma
Soru & Cevap
2
Gönderiler
2
Üyeler
0
Reactions
1,548
Görüntüleme
Konu başlatıcı 25 Mayıs 2025 17:05
Merhabalar, akademide eğitim gördüğümüz süreçte, atamamız yapılana kadar özel okulda ya da etüt merkezleri gibi kurumlarda çalışmamızda bir sakınca var mı?
Alıntı
1 Haziran 2025 12:18
- akedemide egitim alirken memurluğumuza devam edebilir miyiz bilginiz var mı
CevapAlıntı
Forum Information
- 33 Forum
- 1,379 Konular
- 2,752 Gönderiler
- 3 Çevrimiçi
- 3,656 Üyeler
En yeni üyemiz: hanife
Forum İkonları:
Forumda okunmamış mesaj yok
Forumda okunmamış mesaj var
Konu ikonları:
Cevaplanmadı
Cevaplandı
Aktif
Sıcak
Sabit
Onaylanmadı
Çözüldü
Özel
Kapalı