Bildirimler
Tümünü temizle
Universitede Ogretim elemani olarak calisanlar
Soru & Cevap
1
Gönderiler
1
Üyeler
0
Reactions
650
Görüntüleme
Konu başlatıcı 24 Aralık 2024 14:44
Universitede toplamlada 15 yillik bir ogretim gorevliligi ve arastirma gorevliligi gecmisim var. Yinede akademide egitim almak zorunda miyim ogretmen olmak istersem
Alıntı
Forum Information
- 33 Forum
- 1,379 Konular
- 2,752 Gönderiler
- 1 Çevrimiçi
- 3,656 Üyeler
En yeni üyemiz: hanife
Forum İkonları:
Forumda okunmamış mesaj yok
Forumda okunmamış mesaj var
Konu ikonları:
Cevaplanmadı
Cevaplandı
Aktif
Sıcak
Sabit
Onaylanmadı
Çözüldü
Özel
Kapalı